22 Ekim 2013 Salı

broşürden boncuklar yaptık

Bu sefer rengarenk boncuklar yaptım, farklı tasarımlar yapmak mümkün, biraz sizin hayal gücünüze bağlı. Ben burada nazar boncuklarıyla birleştirdim, fena durmadı ;)))  

  Burada da eski bir bileklik vardı, bu şekilde bir tasarım denedim, ortaya hoş bir kolye çıktı.


  Yapılışına gelince kağıtları üçgen olarak kestim.




 Çöp şiş yardımıyla kağıtları doladım ve tutkal ile yapıştırdım.


 Sonra da üzerine tırnak cilası sürdüm daha sağlam ve parlak olması için, isterseniz simli oje de kullanabilirsiniz. Sert ve sağlam oluyor, boncuktan farkı yok.  


2 yorum:

  1. ben gerçek boncuk zannetmiştim.. çok güzel olmuş gerçekten.. tam bir geri dönüşüm..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, ayırt etmek zor ;))))), tutkalda sürüldüğünden sert oluyorlar. beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil